---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
صفحه اصلی
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

۱۳۹۳/۰۷/۲۹

سخنرانی مولوی مفلح در روز جهانی قدس 1390 کابل - افغانستان

بسم الله الرحمن الرحيم
لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد يحيي ويميت وهو على كل شيء قدير آيبون تائبون عابدون ساجدون  لربنا حامدون ؛  صدق الله وعده ونصر عبده وهزم الأحزاب وحده
قال الله تعالي :
الم * غُلِبَتِ الرُّومُ * فِي أَدْنَى الْأَرْضِ وَهُمْ مِنْ بَعْدِ غَلَبِهِمْ سَيَغْلِبُونَ * فِي بِضْعِ سِنِينَ لِلَّهِ الْأَمْرُ مِنْ قَبْلُ وَمِنْ بَعْدُ وَيَوْمَئِذٍ يَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ * بِنَصْرِ اللَّهِ يَنْصُرُ مَنْ يَشَاءُ وَهُوَ الْعَزِيزُ الرَّحِيمُ * الروم
الله اكبر
الله اكبر
الله اكبر
مومنان خدا پرست، روزه داران پاکیزه دل!

امروز شما همشهریان گرامی که در این همایش عظیم اسلامی گرد هم آمده اید، از روزی تجلیل می کنید که آبروی مسلمانان جهان است. روزی است که شکوه مقاومت وپایداری یک ملت سرفراز و مجاهد را که در طی شش دهه زخم دیده است، خون دیده و خون داده است آیینه داری می کند. این روز نمادی است از مقاومت دلیرانه یک ملتی که بادست خالی توانسته است که در این شصت سال در برابر خوفناک ترین تروریستان جهان به مقاومت دلیرانه بپردازد و علیه قلدر ها و زورگوی های عالم قد علم کند.
هموطنان مومن و گرامی !
بیش از شصت سال است که یک رژیم آدم کش، توسط کفر جهانی در مقدس ترین مکان های مربوط به مسلمانان  منحیث یک پوسته نظامی برای تهدید چهار گوشه جهان اسلام جا به جا شده است. شما اگر به کارنامه ننگین و شرم آور این رژیم دقیق شوید به خوبی به این حقیقت پی می برید که حاکمان دژخیم این رژیم در طی  شصت سال بدینسو  صد ها هزار انسان مومن به شمول سالخوردگان و کودکان را قتل عام نموده و در فرصت های متعددی سرزمین های اشغالی را با استعمال گونه های مختلف سلاح های پیشرفته مورد حمله قرار داده  وزندگی را برمردم بی دفاع شهر ها وروستاهای فلسطینی به خاک وخون می کشد.
روزه داران عزیز !
الله متعال می فرماید : يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ * 7 : محمد
امروز که شمابرمبنای هدایت این آیه مبارکه به نصرت ملت فلسطین و سعی برای اعلای کلمة الله گرد هم آمده اید این کار خود نصرت دین الله است و در این فضای گرم به خاطر داعیه برادران و خواهران مومن فلسطینی تان  گرد هم آمده اید،دقیقا دراین فضای گرم بیاد  زندگی نا بسامان و بی سرپناه آنان می افتید که بیش از شصت سال بی وطنی تا چه پیمانه سخت است؟ به این نکته توجه خواهید داشت که بیش از دو ملیون انسان چسان از شصت سال به این سو در زیر خیمه ها و در کمپ های مهاجرین در کشورهای دیگر به سرمی برند؟ شما که درد هجرت را چشیده ایدمتوجه خواهید شدکه زندگی درغربت چسان سخت است؟
این گونه سرنوشت را هم دینان شما در فلسطین تجربه می کنند، به این گونه زندگی رقت بار بیش از شصت سال است که انسان های بیگناه به سرمی برند. این ظلم و بیدادی است که با وقاحت و بی شرمی تام در زیر چشم دنیا همه روزه اتفاق می افتد، این ظلم و ناروایی ها پیوسته در حق این ملت روا داشته می شود.
عزیزان روزه دار !
این درحالی است که در دنیا نهادی پر طنطنه است  که بنام سازمان ملل متحد یادمی شود ، این بیداد درحالی ادامه دارد که هنوز در عالم سازمان های پرعرض و طولی چون شورای حقوق بشر و صدها موسسه دیگر وجود دارد. این جنایت در حالی اتفاق می افتد که یک کشور می آید و آقایی جهان را ادعا می کند، آن کشور می آید و برای دیگران درس رعایت حقوق بشر می آموزد، اما برای همین رژیم جهنمی صهیونیستی اسرائیل گونه های از بم و راکت را هدیه می دارد، تا آنکه کودک فلسطینی را بکشد، تا آنکه پیرمردان وپیر زنان مسلمان فلسطینی را به رگبارببندد، پس کجا شد آقای دروغین جهان! آن شعار حقوق بشر؟ أقاي دروغين جهان ! آنگاه که کودک معصوم بی سلاح و دست خالی محمد الدره به گلوله سربازان اسرائیل خون خوار به شهادت می رسد کجاست آن وجدان حقوق بشردوستی شما ؟
در این میان شما نام چه کسی را شنیده اید که در برابر این ظلم، این جنایت و این ترورسیم دولتی یک راست ایستاده شده باشد و برآن تاخته باشد و باوجود این همه دسیسه بازهم  فلسطین را برگشت پذیر اعلان نموده باشد؟ خوشبختانه که نام نامی آن فرزند رشید وصدیق اسلام امام خمینی عزیز که از دودمان پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه، واز سلاله بتول است ،  در اذهان شما و همه عالم تداعی می گردد. بلی کسی که در اوج بی باوری ها به امت باور بخشید و یکسره محاسبه های جهانیان را زیر و رو نمود. اکنون می بینید که این راه پراز خار را به روی امت چه کسی هموار می سازد ؟ واضح است که همه اندیشه ها به جانب آن عزیز گرامی که خود شهید زنده است، حضرت آیت الله العظمی رهبر انقلاب اسلامی ایران اشاره می رود . خدای آن نخست را به مراتب بهشت خود مرتبت بیشتر بخشیده وثانی الذکر را در عصمت خود محفوظ دارد.
ملت عزیز و فرهیخته افغانستان!
ده سال سپری می شود که قدم نامیمون  حامیان قاتلان فلسطینی وآدم کشانی که عراق را به خاک و خون کشیدند به این سرزمین رسیده است، شما بگویید که در این ده سال جز قتل کودک در دهراوود و شیندند و کنر و دهها جای دیگری چه میوه ای از این درخت بد سرشت نصیب ملت مان شده است، پس آن دستی که در فلسطین ملت مسلمان فلسطینی راخفه نموده عینا همین دستی است که خون کودکان را در افغانستان ریخته است.
عزیزان گرامی همشهریان عالیقدر!
همان گونه که ما درکشور خود جادارد تا تخلیه کشور را از وجود نا پاک عساکر ایتلاف جشن بگیریم، باور داریم که آن روز دور نیست که شکست ارتش تا دندان مسلح رژیم ناپاک اسرائیل ونابودی آن رژیم رانیز تجلیل نماییم . زیرا عدل الهی درکمین ، انتقام او سخت و کیفر او سهمناک است، ما شاهد شکست رسوا آمیز روسها بودیم، اکنون ما شاهد برگشت ذلت بار امریکایی ها از وطن خود هستیم، پس هیچ دلیلی نیست که ما شاهد آزادی قدس و رهایی آن از چنگ عفریت ودیو صهیونیزم نباشیم .
بلی این کشور ما به هیچ گونه ای در هیچ زمانی پذیرای این اربابان نبوده ونیست، از همان بدایت اینان غلط کرده بودند که دراین جا آمدند. مسلمانان باید بیدار شوند تا بیش از این سرزمین های آنان زمین آزمایش اسلحه کشور های کفری نگردد. این بیداری را باید تاجایی رساند که امت اسلامی باید خود دست به تاسیس یک ارتش حافظ صلح برای کشور های اسلامی تشکیل بدهند که دیگر هیچ نیازی به این بیگانگان نباشد.
عزیزان گرامی !
فتح وظفر یکی از خصوصیت های سپاه اسلام است، تاریخ اسلامی فلسطین شاهد پیروزی ها وشکست های زیادی بوده است، اما یک سخن واضح است که جهاد فلسطین از ریشه های قوم، زبان، نژاد وسمت آب نمی خورد، آنچه در فلسطین درجریان است عبارت است از مبارزه دوامدار حق برباطل، اسلام با کفر ونور برظلمت.
الله متعال ضامن نصرت اهل ایمان و حمایت کننده آنانی است که برحق استوار اند.
هموطنان گرامی !
چند سالی است که شما با ملت فلسطین همنوایی می کنید، در روز های سرد وگرم ماه پربرکت صیام از خانه ها برای داعیه فلسطین بیرون می آیید، شما صدای مظلومیت فلسطین را بلند می کنید، همه این حرکت ها نمایانگر این حقیقت است که شما ملت خدا جوی و حق دوستی هستید که درهر حال با ملت های برادر ومسلمان تان پیوند های ناگسستنی دارید.  تجلیل از روز جهانی قدس در افغانستان یکی از شهامت هایی بوده است که شما آن را حایز گردیده اید، شما با این روح ظلم ستیزی ای که از خود تبارز می دهید این حقیقت را به اثبات رسانده اید که ملت مومن ومجاهد افغانستان درتحت هیچ نوع شرایطی در برابر ظلم سرخم نمی کند و ظلم را درهرکجای دنیا که باشد محکوم ومنکوب می دارد. 
شورای فرهنگی حامیان قدس شریف ونهضت اسلامی افغانستان سالیان است که درخدمت مردم عزیز خویش در راستای فعالیت های فرهنگی قراردارد و هسته موسس آن برای اولین بار این فریاد را در کشور بلند نمود افتخار این را دارد تا یکبار دیگر خود را دررکاب وموکب شما ملت عزیز وسرافراز می بیند، بلی، در تجلیل از روز جهانی قدس باشما ملت سربلند وپرافتخار.
سپاس به روح بزرگ ولبریزاز ایمان تان که همواره درصحنه عقب نیافتیده  مسولیت خود رابه فراموشی نسپرده اید. سلام به شماو به روح آزاده تان که پیوسته شکوهنمد بوده وعزت آفرین بوده است.
حضار روزه دار ومومن !
اجازه دهید تا با فریاد آن مادر فلسطینی که درسلول های زندان این نجوا راسر دهیم که :
ای فلسطین سلام به نام گرامی تو!
سلام ، سلام ، سلام
بگذارید تا با یکجا با آواز بغض آلود کودک قدس بگوییم که :
ای امام خمینی ای دوست و یاور فلسطین روان تو آرام باد !
آرام باد ، آرام باد ، آرام باد ،
بیایید تا یکجا برای انگلیس ها ، امریکایی ها و صهیونیست ها بگوییم که :
پای تان از سرزمین های اسلامی کوتاه باد!
کوتاه باد ، کوتاه باد ، کوتاه باد!
عزیزان بیایید به  امواج این فریاد بپیوندیم که از بیش ازیک قرن می گوید :
مرگ براسرائیل
مرگ براسرائیل
مرگ براسرائیل
این ندا راسردهیم که اهل ایمان همه به یکصدا گفته اند :
مرگ برامریکا
مرگ برامریکا
مرگ برامریکا