---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
صفحه اصلی
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

۱۳۹۳/۰۵/۲۷

 مولوی مفلح در مورد «بعد دینی وسیاسی قدس واثر گزاری اشغال آن بر کل جهان اسلام» سخنرانی کرد

اجازه بفرمایید از زبان مردم وملت آزاده کشور خویش بر روان پاک شهدای فلسطین ، ما دران داغدیده وخانواده های آنها سلام بفرستیم و اشک کودک قدس را که بیش از نیم قرن در آتش و دود به سر برده را تکریم نماییم.
برادران مسلمان:
فلسطین یعنی همان قلب خونچکان مردم بی دفاع ، فلسطین همان کشتار گاهی که هنوز افعی صهیونیزم از شریان امت مسلمه خون می مکد ، فلسطین همان میعاد گاه مصاف دهی فرشته وشیطان، فلسطین همان زندان کده‌يي که پلنگ با انسان برای لذت بردن چند تماشا گر دست به گریبان اند ودر فرجام فلسطین همان آزمون گاه ایمان... چنان امروز
درچنگال صهیونیزم به سر می برد که هر انسان عادی از ظلمی که در حق آنها می رود درست یقین می کند که هلوکاست یهود در آلمان افسانه‌يي بیش نبود واین هلوکاست مسلمانان در شرق میانه است که روزانه قربانی می گیرد وهنوز هم ادامه دارد.
یهود بین الملل ، خطری است بزرگ نه تنها برای عالم اسلام که برای بشریت، در مجموع آنجا که پای یهود می رسد از جامعه ثبات ، اقتصاد ، اخلاق ، عفت ، شرافت وبالآخره انسانیت و... رو به انحطاط گراییده وهمه در خدمت مصالح آنان قرار میگیرد به طول مثال به نظر هنری فورد مرد مشهور امریکایی اساس مدنیت امریکایی ها ذریعه یهود است که مواجه به زوال گردیده است. پروتوکول های صهیونی اسنادی اند معتبر که در آن پرده از روی نیات صهیونیسم بین المللی بر داشته و بدون شک هر رذیلتی که ما در اطراف زندگی روزمره خود می بینیم دستان پیدا وپنهان یهود دران دخیل و شریک است از ترویج فحشا تا خلاف کاری های بزرگ واین جریان خطرناک حدود شش دهه است که بر ملتی مظلوم و بی دفاع انواع رنج وشکنجه را وا داشته وبی باکانه و گستاخانه به مطالبه همه دنیا پشت پا زده و مستکبرانه به عزت و شرف بیش از یک میلیارد مسلمان بازی نموده است.
برادران مومن !
قضیه فلسطین ، در رأس همه، وجه دینی آن به مثابه مسرای پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت ختمی مرتبت (ص) نخستین قبله مسلمین برای جامعه مسلمان نظیر کشور مان حایز اهمیت است ، مگر جهاد ما الهام بخش انتقاضه های فلسطین نبود ، مگر این ندا از سنگر جهاد ما بلند نبود که ما کابل و قدس را با هم می خواهیم ؟
بلی سکوت مرگبار جهان پهناور اسلام این ژاندارم منطقه ای را در ارتکاب هر نوع جرایم جری ساخته واز سکوت این مسلمانان است که هنوز حمام خون در غزه ساحل غربی و جنوب لبنان ذریعه دژخیم صهیونیزم جاری است.
حضار عالیقدر!
امروز که مادر کشور خود سابقه خونبار تجاوز را داریم و قربانی چندین متجاوز در تاریخ معاصر خود می باشیم بیشتر از دیگران از رنج و درد ملت مظلوم فلسطین می آییم. می دانیم که شیرازه حیات در سرزمین های اشغالی از هم گسیخته و هتک حرمت به مقدسات اسلامی و نقض حقوق انسان ذریعه تروریزم دولتی رژیم تل ابیب به پیمانه وسیعی اعمال می گردد. وهمه روزه منطقه به سوی بحران رانده شده و صلح منطقه را به چالش می کشد.
شرق میانه به عنوان مظهر ادیان بزرگ الهی و خاستگاه پیامبران زیر ضربات معنوی و مادی رژیم روز به روز از دارایی های معنوی خود تهی گردیده نفاق ، انارشی و خانه جنگی ذریعه رژیم جایگزین آن می گردد.
جا دارد تا در کشور خود مان در پهلوی سایر عوامل نا امنی و درگیری عامل صهیونیزم را در پروسه نا امنی به گونه جدی مد نظر بگیریم ودر واقع سر افعی نفاق در کشور ما درتل ابیب قرار دارد. با این درک این دفاع از ملت مظلوم فلسطین محکوم ساختن اقدامات رژیم را یک گزینه خوب برای حفظ ثبات در کشور ارزیابی نموده و امنیت کشور خود را در حمایت از ملت های مظلوم و همبستگی با آنها بدانیم.
حضار عزیز!
دستان صهیونیزم برای دریدن قلب مسلمین در همه نقاط جهان بیرون است و توطئه  آنان برای برهم زدن وفرو ریختن کیان اسلام همواره گرم ، برای نجات مستضعفان عالم روز جهانی قدس فرصتی است مناسب برای بیرون آوردن نقاب از چهره خون آشام صهیونیزم ، برای افشای برنامه های خائنانه آنان و برای بر هم زدن نظم اجتماعی کشور ها به خصوص جهان اسلام ، برای نمایاندن مظلومیت قربانیان این پدیده.
حضار گرامی!
امروز ملت مسلمان فلسطین ثابت نموده که از زیر خاکستر هنوز آتش فشان خشم این ملت زبانه می کشد وبر ستاره وصلیب پیروز می گردد ما از اینجا پیمان وفا داری به قدس و مردم مجاهدش را اعلام می داریم وبرای روح شهدای آن درود می فرستیم جاودان باد قدس با ملت قهرمان و مومن آن